Thursday 27 October 2011

'keychin','jam' & 'beg'?????? pe sume nih???????



akhir tahun (2009)
p'tma kli kau bgi 'keychin' 2,,.. atyku b'dgup kncng....
dup...dap..dup...dap....
x tahu ape prasaanku wktu e2.... dgn snyumannye mnis skli....
p'tma kli b'hdpn dgnnyee.... ad 1 prasaan y enth dtg dri mnee ingin mndmpinginyeee....
shggalah t'jlin satu iktn ukhwah p'shbtan y akrab.......


p'tngahan tahun(2010)
shggalah smpai bbrpa blan,,,... tggal pada buln Mei.....dye mmbuat kptusan mnjdikn driku untk brda sbhagian drpd hdupnyee..... ak trma seadanyee... ak bhgia dngnnyeee....
stahun sdh b'llu...pda cuti pggl pertma... dye mghadiahiku seuah 'beg' yg b'corak hitam ptih.... ak t'kjut!!ttp... ak ttp mnerimanyee..... krna ingin mnjge aty dan prasaannye....


cuti p'tngahan bln 6,,
dye tlh mghadiahiku seuntai 'jam' yg b'wrna biru laut....ak sgguh t'haru....
5 bln b'llu... tibanya bln ramadhan.... bln y ku t'tnggu2....
alhmdulillah..... rmdhn sdh b'akhir... kni syawal mnjlma lgi...
mnyirani hdopku... mnyirani jga hdopnyee..... pda syawl p'tma,ku tlh mlukakn atynyee...
bahkn myakitinya atynya...aku tlah mmbuatkn dye mmbnciku...
ttpi,,aku tdk t'dya tok mnipunya tntg prsaanku skunk ni...
aku t'pksa mluaknnya untk msa dpanku.... maafkn driku yg kerdil ini.... parasaanku sudh pudar t'hdpmu wahai insan... ku tahu aku tlah mmbuat kptusan secara tba2 dn ku tahu kau msti t'tkan t'hdapku...
ttpi,, ak b'hrap engkau dpt trma hakkt... kerna ak hanya ingin mwjudkn kmbali ukhwah p'shbtan yg akrab sprti mna aku mlkukannya dhlu...
tdak dpt ku sngkakn bhwa engkau t'llu cpat mncri pggntiku...bahkn,, aku juga t'kjut bhawa pggntiku ei2 seowg yg ku knli...
apakn daya...,,,,
ei2 kmahuannye...... akn ku doakn kbhagiaan engkau b'sma 'gadis' etu...
smoge engkau mndpt bahtera yg dpt mmbuatmu t'senyum slloo....
ak ingin mgucpkn terma ksih bnyak2......... krna tlah mmbuatku bhgia......


wahai !@$!@%.........

No comments:

Post a Comment